wtorek, 18 marca 2014

Pomorzopedia

Witajcie!

Ostatnio w czasie przeglądania internetów trafiłem na stronę opatrzoną kryptonimem Faktopedia. Koncepcja jej funkcjonowania - publikowanie krótkich ciekawostek z różnych dziedzin z tekstem wklejanym do powiązanych tematycznie obrazków zainspirowała mnie na tyle, że postanowiłem stworzyć próbkę czegoś podobnego dotyczącego Pomorza. Bo w końcu ciekawostki są tym, co lubimy najbardziej - łatwo się je zapamiętuje i można nimi błyszczeć w towarzystwie ;)

Panie i panowie - oto pierwsza (i być może nie ostatnia) odsłona Pomorzopedii. Zapraszam!




grafika: Wikipedia.org



grafika: Wikipedia.org














I jak? ;)

Orso

3 komentarze:

  1. Super, informacje ciekawe, zwięzłe i przystępnie zaprezentowane!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Wstępnie mam zamiar za jakiś czas zapostować więcej.

      Usuń
    2. Dobre dobre, a Warcisław V Pater Noster to mój ulubieniec, książę szczecinecki właściwie jedyny.

      Usuń